dimarts, 12 de març del 2013

DISFRESSES

Per carnaval, veureu quina disfressa més rara m´he buscat: em treuré del damunt tanta falòrnia que era em cobreix sense anar disfressat. No riuré l'acudit que no té gràcia, ni aplaudiré el discurs que em sembla va; i tampoc compraré, pel què diran,allò que no em fa falta; ni em posaré de puntetes per ser d'una mida més alta entre els més alts. Tindré la meva mida. Tampoc m'arronsaré! De tots els coneguts, preferiré els de tota la vida; aquells que de debò, pobres o rics, sé que són bons amics, encara que no tinguin gran carrera ni puguin oferir-me bon dinar, que l'amistat es manté de primera, també, amb nous i pa. Potser que molts diran que no em coneixen, si m´hi presento així, camuflat sota aquest antifaç que no s'estila, de la sinceritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada